Sunday 27 September 2009

En Puerto Madero















במסגרת הטיול שלי ושל דניאל, החבר שלי, לבואנוס איירס הוזמנו השבוע לחתונה. כאן בארגנטינה החוק מחייב חתונה אזרחית על מנת להירשם כזוג נשוי ולכן זוג יהודי עורך לרב שני טקסים - דתי ואזרחי. האזרחי נערך לעתים במוסד ממשלתי המיועד לכך, על ידי שופט ולעתים משלמים לשופט על מנת שיערוך את הטקס באולם עם מוזמנים, כך היה בטקס אליו בו נכחנו השבוע. הטקס נערך בארבע אחר הצהריים (שעה מעט מוזרה לאירוע הנערך באמצע השבוע...) ממש על יד הנמל- "פורטו מדרו". זה איזור מאוד יוקרתי בו יש כמה מהדירות והמשרדים היקרים ביותר בבואנוס איירס ועל כן גם המסעדות והחנויות בנמל מתומחרות בהתאם.
גם החתונה היתה ברוח המקום, מאוד אלגנטית והדורה. הגברים ללא יוצא דפן בחליפות ועניבות וכל הנשים על עקבים (גם אני כמובן החלפתי את המגפיים שלי) רב העניין שלי באירוע הסתכם בסקירה של לבוש המוזמנים זאת מאחר והאירוע היה רווי באנשים אופנתיים ובנאומים בספרדית שלא יכולתי להבין...

עליונית - קאלה
ג'ינס - g-star
צעיף - צעיף קשמיר שהשאלתי מאמי לאחר שאני ואחי קנינו לה אותו במתנה בניו יורק.
מגפיים - מרי נעליים, מלפני 5/6 שנים

As part of the my vacation with my boyfriend at Buenos Aires we were invited to his friends' wedding. Actually there were two ceremonies for the same wedding - a civil ceremony and a religious one. The civil took place this week at 4:00 PM (strange hour for a wedding...) near the port named "Puerto Madero". It is located in a very prestigious area where most of the restaurants and shops are very elegant and expensive.
The wedding had the same kind of spirit, very fancy and elegant. The men wore suits and ties and the women wore high heels (I changed my boots to high heels too). Anyway most of my interest in this event was focused on the clothes people wore, that's because the ceremony was full of fashionable people and speeches in spanish I couldn't understand...

green top - Cala
jeans - G-star
scarf - My brother and I bought this cashmere scarf at New York as a present for my mother.
boots - I bought it 5/6 years ago

No comments:

Post a Comment