Friday 22 January 2010

My little suede shorts




אתמול היה היום האחרון של הסמסטר. זה עדיין לא אומר שאני בחופש משום שנשארו לי עוד כמה עבודות ומבחן אבל בהחלט מתנוסס באוויר ריח של הקלה. תמיד בנקודות ציון שכאלה אני עוצרת לחשוב, עושה מין משוב לעצמי, אילו לקחים הפקתי, במה צריך להשתפר. התחושה שיש לי כרגע היא שלאורך הסמסטר לא תמיד עשיתי כמיטב יכולתי, אך מצד שני אני נוטה לחשוב שיש בזה משהו טוב. וכך מאז אתמול אני מתחבטת בסוגיה הזו, עד כמה אני צריכה לדרוש מעצמי ומתי עלי להרפות והאם אני צריכה להילחם בפרפקציוניזם או דווקא לאמץ אותו בזרועות פתוחות. ובכלל, תמיד אומרים שאל לנו להשוות עצמנו לאחרים אלא רק לעצמנו אך האם המשפט הזה רלוונטי במוסד אקדמאי בו התחרות רבה ויותר מכך בתחום כמו אופנה בו התחרות גבוהה עוד יותר. כמובן שאין לי תשובות, אלה רק תהיות של היממה האחרונה. אולי עם הזמן הדברים יתבהרו לי ואולי דווקא ייעשו יותר עמומים.

מכנסי זמש - יד שניה
חולצה - Old Navy
חגורה - מארגנטינה
גרביונים - to go
נעליים - מארגנטינה


Yesterday was the last day of the semester. My vacation hasn't really started though because I still have to hand in a few works and and a test to pass but I feel a bit of relief. I think in many ways I didn't do my best during the semester but in a way I feel good about it. Since yesterday I keep asking myself how much effort should I make, what's the limit, what's my limit, what is too much and when is it just not enough. Should I fight the perfectionism or should I embrace it. People always say one must not compare oneself to others, only to oneself but what's the relevance of this sentence in such a competative institute and more than that - in this competitive industry of fashion. Of course I have no answers, maybe with time things would get clearer...

shirt - Old Navy
suede shorts - second hand
belt - from Argentina
tights - To Go
shoes - from Argentina

No comments:

Post a Comment