Thursday 25 February 2010

Fashion forward / Fashion fur ward





השבוע הראשון של תחילת הסמסטר החל בסערה. הלחץ והעומס מחוללים סערה בראשי ובד בבד הטמפרטורות בחוץ יורדות והגשם מטפטף לו. המטלות נערמות כאילו מעולם לא יצאנו לחופשה ומכסת שעות השינה קוצצה באופן משמעותי. בתוך כל השגעון הזה ארע השבוע מאורע מאוד מרגש ומשמח. יציאת הגליון הראשון של מגזין האופנה האינטרנטי הראשון, הלוא הוא Fashion Forward. ראשית אני שמחה עבור שלי ועפר היפות והאמיצות שיצאו להרפתקה אדירה ומציגות תוצר מרשים, איכותי וכיפי. שנית, אני שמחה על ההזדמנות שניתנה לי להיות נערת השער ועוד על רקע הבריכה היפה שבקיבוץ איילון. אתם כמובן מוזמנים להתרשם בעצמכם מהמגזין, מההפקה ומאיור שלי אשר נמצא בעמוד האחרון.
במדור "לפרק את הטרנד" שכותבת נורית בת יער עבור המגזין נכתב השבוע על הטרנד המנומר. אני חייבת להתוודות שעל אף חיבתי הגדולה למנומר, ברשותי שני פריטים מנומרים בלבד - תיק וכפפות. וכך הצטלמתי לי כשבידי התיק המנומר שסבתי קיבלה במתנה מסבי בשנות ה- 70 לאחר שחזר מטיול באפריקה. יש יסוד סביר להניח כי פרוות הנמר היא אמיתית, אך התיק כבר ברשותי והוא לא פחות ממהמם ולכן החלטתי להשתמש בו על אף הקונוטציה השלילית ורחמי על הנמר המסכן, דילמה לא פשוטה.
מה אתם חושבים על העניין?

סוודר - וינטג' (לורה אשלי)
מעיל - Twentyfourseven
ג'ינס - אמה
שרשרת - הכנתי בעצמי
תיק - וינטג'
נעליים - לאפייט

פורים שמח ומבדח!

This week was the launching of Fashion Forward magazine. The amazing Shelly and Ofer are responsible for it and I had the honor to be the first cover girl. So fun and exciting!
This week on the magazine there was a column about the leopard trend, what made me realize that in spite my great sympathy for it I only have two speckled garments in my closet - a small bag and a pair of gloves. That's the bag which my grandma got as a present from my grandpa in the seventies when he returned from Africa. There is a reasonable chance that it is real leopard fur but I decided that since I already own it I would use it anyway, quite a dilemma though. what do you think?

jumpsuit - vintage (Laura Ashley)
coat - Twentyfourseven
jeans - Emma
necklace - DIY
bag - vintage
shoes - Gabriele

No comments:

Post a Comment