Thursday 18 February 2010

lollipops


הקיץ שנחת עלינו פתאום בפברואר תפס אותי לא מוכנה. עדיין לא מיציתי את לבישת הז'קטים והסוודרים ופתאום הגיעה דרישה מלמעלה לשלוף חולצות קצרות ולהחזיר את הגרביונים למגירה. אז הייתי אצל הקוסמטיקאית וכעת הרגליים שלי מוכנות לחצאיות אך לבנות כאילו אני עדיין לובשת גרביונים לבנים.
חצאית הפליסה החורפית הזו (אשר עשויה צמר לא דק בכלל) נקנתה אי שם בחטיבת הביניים בחנות יד שנייה בקינג ג'ורג' שנסגרה בינתיים. היא עלתה אז 70 ש"ח, סכום מכובד מאוד על פי מושגי התקופה ההיא, בה התפרנסתי מדמי כיס. אין ספק כי בדיעבד היא היתה לגמרי שווה את זה. בשל הצבעוניות הסוכרייתית שלה היא לכאורה משתלבת רק עם שחור או לבן אבל העניין הוא שאז מתקבל דיסוננס חד מדי בין צבעוניות החצאית לשקט של החלק העליון. לכן החלטתי לרקוד על כל החתונות ולשדך לה חולצה צבעונית במיוחד, מן הפוך על הפוך שכזה.
ואספר סיפור קצר רק כדי להמחיש עד כמה עזה צבעוניות החולצה: לפני מספר חודשים, בבוקר לחוץ במיוחד בעת אני מורחת לק בחיפזון שטני, ניתזו מספר טיפות ענק של לק כחול (מטאלי) על החולצה ומעולם לא ירדו בכביסה, ועם זאת הן כמעט בלתי נראות. ממש מזל משמים.

ובחזרה למזג האויר. עקב החום הפתאומי, נתקלתי בתסבוכות מדי בוקר השבוע בעודי מחפשת מה ללבוש. החום עושה לי חשק עז ללבוש שמלות קצרות וצבעוניות שייראו מצויין עם ג'קט קטן או קרדיגן. שיטוטים אינטרנטיים הובילו לתוצאות נהדרות במיוחד שייאלצו מהסיבה הברורה להישאר בגדר חלום.

1. מיסוני 2. אמיליו פוצ'י 3. מארי קטרנזאו 4. דיאן פון פירסטנברג 5. אלכסנדר מקווין

שיהיה סופשבוע נפלא לכולם!


No comments:

Post a Comment