Tuesday 4 May 2010

Sea of swimsuits

ראשית אפתח בהתנצלות, וגם אתנצל על כך שאני בכלל מתנצלת (כי איזו דרך גרועה זו לפתוח פוסט). נעדרתי העדרות הרבה יותר מדי ממושכת שנבעה מעודף פרוייקטים, מטלות, הגשות ועייפות כללית וכרונית שהתלוותה לכך ועל כך התנצלותי. נקסט.

השיר נועה של הים אהוב עלי במיוחד. לא מעט פעמים אמרו לי מכרי שהם מוצאים דמיון ביני לבין נועה מהשיר ואכן גם אני לפעמים צוחקת ככה סתם ולרב תמצאו אצלי בתיק שקית עם תפוח. יחד עם זאת הבדל מהותי יש ביני לבין אותה הנועה והוא עניין הים, אני בניגוד אליה, ממש לא נעה של הים (ואני גם נעה בלי ו'). הרבה חול, הרבה יותר מדי שמש, חמסין, מים מלוחים ומעט מדי בגדים - כל אלה הם שמונעים ממני להשתייך אל הים, שהרי מרחוק, אני והמים התכולים דווקא חברים טובים.
למרות הפעמים הספורות בהן ביליתי בחוף בים בשנים האחרונות, בגדי ים יש לי בשפע. חדלתי מלגדול אי שם בכיתה ח' ולכן כל בגד ים שנקנה מאז (אחד בכל קיץ) הצטרף אל חבורת בגדי הים מהשנים הקודמות, הרגל קנייה שפסק בשנה שעברה מחוסר עניין לציבור.
בתור חובבת מושבעת של הדפסים גרפיים (רצוי בתבנית שחוזרת על עצמה) נראה לי שמה שמושך אותי יותר מכל בבגדי ים הן הדוגמאות העליזות והצבעוניות שלהם. כנראה שכמות הבד המעטה הדרושה ליצירת בגד ים מאפשרת למעצבי הטקסטיל להתפרע ולעשות כל מה שלא היה עולה בדעתם לעשות בעיצוב כל טקסטיל אחר המשמש ליצירת בגד באורך מלא.

וכך מאחר וצילומים בבגד ים ירדו מהפרק עוד לפני שהם עלו סרקתי לכבודכם בגדי ים נבחרים וגם את כובע הים האהוב עלי שעל אף שאינו נלבש מעולם שמורה לו פינה חמה בלב.


(כובע הים הלוהט בעל פרחי הגומי)



(בגד ים סטרפלס שלם שנקנה בויצ"ו)

My friends know that the beach and I don't get along. Too much sand, too much sun, heat, salty water more sun prevent me from spending my time at the beach.
Despite the few times that I've been at the beach in the last few years, somehow I have plenty of swimsuits.
As a great lover of graphic prints (preferably a repeated pattern) I think that what attracts me the most about swimsuits are their cheerful and colorful fabrics. I guess that because of the small amount of fabric required to create a swimsuit, textile designers allow themselves to go wild with the patterns and do whatever they would not do for any other textile.
Since I wouldn't like to be photographed in swimsuits I scanned some of my favorite ones and my beloved bathing cap.

No comments:

Post a Comment