Thursday 21 October 2010

It was love at first sight




חולצה - היתה של אמא, מכנסיים - זארה, שרשרת וצמיד - שוק העתיקות בכיכר דיזנגוף, משקפי שמש - וינטג' איב סן לורן, תיק -וינטג' Coach, נעליים - Unisa
Shirt - was my mom's, Pants - Zara, Bracelet and necklace - vintage, Sunglasses - vintage YSL, Bag - vintage Coach, Shoes - Unisa


סוף הקיץ. סוף החופש. סוף החיים כפי שהם היו בחודשים האחרונים. תחילת החיים כפי שהם יהיו בשנה ב'. לא בטוחה מה זה אומר, אבל יודעת שהולך להיות טוב. יש לי מערכת מצויינת, קיבלתי את הקורסים שרציתי ואפילו יש לי יום פנוי בשבוע!
היה קיץ של רכישות מוצלחות שרק פתחו לי את התאבון (בינתיים מסתמן כי אאלץ להשאר רעבה) אך הרכישה השווה מכולן היא ללא ספק משקפי השמש האלו מבית איב סן לורן, זוג חדש מסטוק ישן. תרתי אחר הדגם הזה זמן רב ברחבי הרשת וכאשר מצאתי אותו רכשתי אותו מבלי להתלבט. אמנם משקפי שמש זה פריט שמחייב מדידה אבל במקרה הנוכחי היה לי בטחון מלא כי הם הולכים להתאים לי (בשביל הזוג הזה הייתי עושה גם כמה שינויים בפרצוף אבל למזלי לא היה צורך). מאז הם זוג משקפי השמש האהוב עלי ויש לי הרגשה כי זו אהבה שתימשך זמן רב.
מלבד סיבובי הקניות הוירטואלים היו לי גם כמה סיבובים בעולם האמיתי, בשוק העתיקות שבכיכר דיזנגוף מצאתי את הצמיד והשרשרת שבתמונה וגם עוד כמה חברים שוודאי תפגשו בהמשך.
סופשבוע נעים לכולם!


No comments:

Post a Comment